2012. november 23., péntek

Véleményezés - Cékla hajra

Egy újabb fajta bejegyzés... Ez olyan lesz, hogy ha kipróbálok néhány dolgot, ide leírom a pozitív, negatív véleményem.:)
Tumblr_m9s9gsdbkn1re003po1_500_large
Nos, vettem egész céklát a hajamra, ugyanis olvastam, hogy vörösíti a hajat. Nekem is vörös hajam van (bár most kezd lekopni...) és gondoltam kipróbálom, hátha jobb mint a hajfesték. Úgy kellett csinálni, hogy 1 óráig főzzük a céklát 3 csésze vízbe. Letelt az egy egész óra, levettem és a főtt levet visszatettem még 60 percre főzni. Mikor ez is nagy nehezen letelt, rákentem a hajamra a levet, és a hajamon is volt (sosem találjátok ki) 1 órát. Lemostam a hajamról a céklalevet, megszárítottam a hajam, de nem vettem észre semmi különös hajszínt. Gyakorlatilag ugyanolyan volt a hajam, talán ha 1 árnyalatnyit vörösödött... Voltak akik mondták tényleg vörösebb, voltak akik meg az én oldalamat erősítve azt mondták, hogy nem látják a változást. Viszont legalább ezt is kipróbáltam, és puha lett tőle a hajam.:)) Tehát ha vörös hajat akartok, akkor ne igazán bízzatok a cékla hatásában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése