2012. november 11., vasárnap

Hajpúder

Nem tudom, hogy hallottatok-e már róla, de ez egy nagyon jó kis módszer a hajad beszínezéséhez.:)
A6sumxyciaerimd_large
A minap kerestem valami hatásos és egyszerű módszert arra, hogy miképp varázsolhatna az ember magának színes tincseket, persze a pasztellkrétás módszert ismerem, de nem hittem el, hogy csak ez és a hajfestékes/hajszínezős dolog van. Találtam is pár dolgot, például a boleróval (amerikában Kool-Aid-dal), vagy az ételfestékkel is tudsz ombre vagy színes tincses hajat csinálni. Sokat keresgéltem, hogy ez árt-e a hajnak, de hallottam jót is, rosszat is. Akit érdekelne:
 (ételfestékkel)

 (boleróval)

Viszont találtam még ezeknél is egyszerűbb módszert, vagy is inkább "szert". A neve Kevin Murphy color bug. Könnyen felviheted a hajadra, kimosható és sajnálatos módon drága is.
Megnéztem az eredeti honlapon, 5 g (vagyis egy ilyen kis púder) 6499 Ft. Ebay-en is megnéztem, ugyanis ott találhat az ember olcsóbban dolgokat, találtam, de az az ár se volt sokkal barátságosabb. Az oldalon 4-5ezerért árulják plusz a szállítási költség (de ha érdekelne, és meg is vennétek akkor egyszerűen írjátok be a termék nevét). Részletes leírás a termékről magyarul: http://www.kevinmurphy.hu/index.php/termekek/styling/color-bug

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése