2012. december 14., péntek

Karácsonyi DIY - Rénszarvasos köröm | Meg más

Megpróbálkoztam egy kis karácsonyi körömmel /a kép készítése utána elcsesztem, de legalább a fénykép idejéig megmaradt...://.
Il_570xn.397747313_68ao_large
Nos mielőtt megnézitek az alkotásom, elszeretném mondani, hogy nem lett valami remekmű, mivel nem tanultam semmi féle iskolában a körömdíszítés csínját-bínját, és a körmöm is elég kicsi, mivel nem festem folyton lerágom (suliban tiltják...:c). Meg hát a fehér lakkot nem mostam le oldalt, de alapjáraton szerintem azért nem olyan vészesen rossz. Vagy igen? Döntsétek el ti!:)


És ha már itt ülök, a billentyűket pötyögtetve a laptop előtt, szeretnék köszönetet mondani Annának! Nagyon jó, sőt, szuper diziket rak össze! :) Másként meg, hogy a régebbi blogjában, a potyabejegyzések között ejtett szép szavakat a blogomról, ami szintúgy jól esett! :) Köszönöm szépen! :) Ha én is segítségedre lehetek, csak szólj!:)

2 megjegyzés:

  1. úristen fantasztikus vagy *-* köszönök szépen én is mindent. :) <3 <3 jó a kép és fantasztikus lett a köröm is. :D

    VálaszTörlés