2012. december 5., szerda

DIY - Cukros hajlakk

Egyszer írtam már a citromlakkról, most pedig egy sima, cukros változatát írom le.:)
6a3ef56253df1ac87749cc970aad5d2a_large
Ezt Takács Nórától "koppintottam", magyarán leírom a videóban hallottakat.:)

Ez kell hozzá:
  • víz
  • cukor
  • szórófejes flakon
  • illóolaj (csak ha azt szeretnéd, hogy egy kicsit illatosabb legyen:))
Így csináld:
1 nagy pohár vízhez rakj 2-3 evőkanálnyi cukrot (többet is rakhatsz, ha azt szeretnéd, hogy erősebben tartson, ez egy közepes erősségű hajlakké). Főzd össze őket, de ne annyira, hogy forró legyen, és öntsd bele a szórófejes flakonba. Ha van illóolajad, és szeretnéd erre használni, akkor rakj bele pár cseppet, és voala, kész is!:)

Fontos: 1 hétig tárolható a hűtőben, utána már újat kell csinálni!:)

1 megjegyzés:

  1. egy nagyon fontos konferenciara keszulodtem eszre vettem h kifogyott a hajlakkom utana neztem es ra talaltam az oldaladra. rogton neki is alltam mire elkeszulodtem kesz lett a lakk. gyorsan befujtam vele a hajam hiszen mar igy is kesesbe voltam. meg sem tudtam magm nezni h legalabb mukodik e... mikor siettem a buszhoz nem tudtam h miert nez engem mindenki amikor elertem 1 nemzeti dohanybolthoz (latod magad az uvegeben) eszre vettem h tenyleg megtartotta a hajam... es egy nagy halom darazsat is tud vonzani... a konferencian meghalt a darazscsipestol 2 kollegam 3 pedig kiugrott az emeletrol felelmukben... koszonom szepen a segitseged ja es amugy kirugtak... azota mehesz vagyok szval kurvara kossz

    VálaszTörlés