2012. február 4., szombat

Interjú :)

Gondoltam egyet, így hát meginterjúvolom az In-Terest blog szerkesztőjét :))
Én: Mi a kedvenc ruhád a ruhatáradból?
Ömi: Inkább csak összeállításom van, például télen ha csak kicsit van hideg és nem suliba megyek, akkor csizma, harisnya, rövid gatya és egy póló (meg persze pulcsi és kabát) :)
Én: Amikor kisminkeled megad mivel sminkelsz?
Ömi: Alapozó, fekete szemceruza, és szempillaspirál. :)
Én: Melyiket a kettő közül: szoknya vagy nadrág?
Ömi: Nadrág :)
Én: És miért pont az?
Ömi: Nem nagyon szeretem a szoknyákat, ne kérdezd miért, ez amolyan simán nem szeretem és nincs különösebb magyarázatom rá. De néha, nyáron van rajtam szoknya is. :)
Én: Melyik cipőfajta, amelyiket jobban szeretsz?
Ömi: Tornacipő. magassarkúkat csak messziről lesem, imádom őket...nézni. :D járni nem tudok bennük, remélem, hogy csak még. :)
Én: Milyen magassarkút szeretnél?
Ömi: Ömm hát amilyen épp megtetszik. Nincs különösebben olyan kedvenc..
Én: Melyik sztárnak tetszik a legjobban a stílusa?
Ömi: Demi Lovato, Miley Cyrus, Selena Gomez.:)
Én: Kinek a haját lopnád el, hogy magadénak tudd?
Ömi: Selena Gomez :D xD
Én: Milyennek írnád le a stílusod?
Ömi: Öööm.. huhh. Ez jó kérdés. Nem hiszem, hogy különböző stílusokhoz kötödnék, csak simán ami tetszik és illik egymáshoz felveszem. :D
Én: Kedvenc körömlakk szín?
Ömi: Nincs :)
Én: És az utolsó kérdésem, kinek a sminkjei tetszik a legjobban?
Ömi: Azt hiszem, akinek mindig tetszik az Selena Gomez. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése