2013. február 5., kedd

Díjat kaptam*-*

Halii!:)
Most egészen más témával kapcsolatban írok: kaptam egy díjat Annától.*-*
Nagyon jól esett, ez az első díjam.
Nagyon-nagyon szépen köszönöm szépen, iszonyat jól esett.:33
Nektek is köszönöm szépen, hisz ha nem kapnák ennyi dicséretet lehet már rég nem is blogolnék, ez is nagyon jó érzés!❤c:

1. Hogy képzeled el a 2013-as évedet? Mik fognak szerinted történni?
Hát nem tudom. Remélem jobban sikerül, mint a tavalyi...:)
2. Tavaly hitted, hogy lesz világvége?
Nem.:D
3. Volt, hogy úgy érezted abbahagyod a blogod?
Igen, de csak egyszer. Aztán rájöttem, hogy ha nem is sok embernek, vagy egynek sem, de nekem hiányozna...:D
4. A blog ami a legjobban tetszik...
Hmm... Talán most e pillanatban a Legendák nyomában, nagyon érdekes legendákat írnak le, és nagyon tetszenek ezek a misztikus dolgok.
5. Kedvenc évszak?
Egyértelműen a nyár.
6. Zeneszám?
Túl sok van ami állatira tetszik, tehát kedvenc nincs,
7. Idézet?
Ez is folyton változik. Jelenleg: "Nem az emberekben csalódtam, hanem magamban, mert azt hittem róluk, hogy "emberek"."
8. Szabadidőmben...
Barátnőimmel lógok, gépezek, rajzolok, filmet nézek.
9. Általában hogyan jutnak eszedbe a következő cikk/rész/bejegyzés témái?
Olvasok róla, vagy éppen csak úgy megszáll az ihlet, lehet ez buszon, a zuhany alatt, bárhol.
10. Szerinted ki/kik a legutáltabb sztár/sztárok a világunkban mostanában?
Justin Bieber, de amilyen sokan utálják, olyan sokan szeretik.
11. Mit szeretnél nagyon, de nagyon megvalósítani idén? (bármivel kapcs.)
Az, hogy bekerüljek az 508-ba, azon belül fodrászatra, úgyhogy szorítsatok!:D Meg szeretnék kosárlabdázni, csak a mi sulinkban nincs rá lehetőség...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése