2012. július 10., kedd

Így ápolja Barbee ismét barna haját

Az énekesnő lecserélte rövid, szőke tincseit barna hosszúra, amit már a Viva Cometen meg is mutatott.



Így ápolja Barbee a haját:
"Sziasztok! Rengeteg emailt és kommentet kapok a hajammal kapcsolatban, ezért úgy döntöttem, hogy ezen post segítségével válaszolok a legtöbbször elhangzott kérdésekre! Mint azt már pár napja említettem, a gyönyörű hosszú barna loknijaimat a Cri-Style Hajhosszabbítás csapatának köszönhetem, akik a hajat egy bizonyos 'mikrotechnika' segítségével rakták fel, amelyről többet is megtudhattok a weboldalukon: www.cri-style.hu. Egyébként ez a legláthatatlanabb és legkényelmesebb módszer, nagyon jó tapasztalataim vannak eddig! A barna tincseimet a fodrászomnak Bubinak ( BUBI/Hairstyler.hu ) köszönhetem, akivel már hosszú ideje töretlen az együttműködés :) Már legalább két éve az ő gondjaira bízom a hajam, ezért merem ajánlani mindenkinek :) A hajápolásról pedig annyit, hogy a TIGI Magyarország ( www.tigi.hu ) jóvoltából jelenleg a FUDGE termékeket használom, ami nem csak ápolja a hajat, hanem lehetővé teszi a mielőbbi hajnövekedést is! Emellett persze egy tucat termékük van különböző hajtípusokra is, nekem például az ő termékeik tették helyre a töredezett, megviselt szőke hajvégeimet is! Remélem mindent megtudtatok, amit szerettetek volna, de ha lenne még bármi kérdésetek ezzel kapcsolatban, nyugodtan tegyétek fel kommentben és szívesen válaszolok rá :) Xoxo B. ♥"

Íme a képek az új hajáról (a képre kattintva nagyíthattok):

A képeket Barbee facebook oldaláról szedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése